Retourneren

Wil je een aankoop uit de online shop retourneren?  

Retourneren of omruilen van je aankoop kan tot 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling.  Dit kan op twee manieren.

1) Je bezorgt het zelf op het Noen Ganger-adres (Via mail spreken we het bezorg-momentje af).

2) Je pakje wordt gratis opgehaald indien gewenst en dit voor volgende postcodes 2910, 2920, 2930, 2960, 2970, 2980, 2990, 2310, 2320, 2330, 2340, 2350 & 2390. Wij leveren 2 x per week, tijdens deze levertour kunnen retouren gratis worden opgehaald.  Stuur een mailtje naar info@noenganger voor aanmelding van de retour.

Bij afrekening wordt hier automatisch rekening mee gehouden na invoering van je adres met je postcode.  

 

3) Je verzendt het pakje terug met track & trace (verzend/retour-kosten worden niet terugbetaald).

Hieronder vind je de retourinstructies. Als je deze volgt, komt alles snel in orde! 

Wil je afzien van je aankoop, dan kan je binnen de 14 dagen je aankoop ruilen of retourneren.

1. Meld je retour aan per mail (info@noenganger.be) onder vermelding van je ordernummer.  Vermeld ook de reden van het terugzenden (te groot, te klein, niet volgens verwachting,...).

2. Stuur of bezorg je retour, ongedragen, voorzien van alle labels en verpakkingen binnen de 14 dagen terug naar: 

            NOEN GANGER

            Vaartstraat 72 BUS 1

            B-2960 Brecht

            België

3. Vermeld bij je pakje met de retour-artikels:

    • je ordernummer & naam
    • de reden van de retour
4. Terugbetaling?
    • Binnen de 10 werkdagen na ontvangst wordt jouw retour terugbetaald. 
    • Alle betalingen verlopen via de beveiligde betaalomgeving: Mollie payments. Wij storten het bedrag via deze weg terug. 
    • Wil je graag een tegoedbon? Vermeld dit bij je retour en wij mailen je de tegoedbon (onder de vorm van een cadeaubon) toe.
    • Verzendkosten worden niet terugbetaald. 

5.  Ruil?
Wil je een nieuw artikel bestellen? Bestel dit in de webshop en doorloop het normale bestel- en betaalproces, zo creëren we geen vertraging bij de levering van je nieuwe stuks.

6. Wat mag je niet retourneren?

    • Om hygiënische redenen, wordt bad- en ondergoed niet geretourneerd.
    • Artikels waarvan de labels verwijderd zijn, artikels die gedragen of beschadigd zijn, worden niet geretourneerd

7. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

Een gedetailleerde omschrijving vindt u ook onder Art. 7 herroepingsrecht in onze algemene voorwaarden. 

Indien er iets mis is met de stuks die je besteld hebt, laat het ons zo snel mogelijk weten per mail info@noenganger.be.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal je het artikel ongebruikt en in de originele verpakking aan NOEN GANGER te dienen te retourneren, binnen 14 kalenderdagen na je annulering.

Let er op dat het nieuwe verzendlabel volledig over het oude verzendlabel wordt geplakt. Enkel dan kunnen wij de artikelen tijdig retour ontvangen. De verzendzak waarin je de artikelen hebt ontvangen kan hergebruikt worden voor je retourzending.

Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retour terugstorten mits het product in goede staat retour is ontvangen. Indien het artikel meer beschadigd is dan nodig is om het te passen, dan kunnen we deze waardevermindering aan je doorrekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.